VPRAŠALI STE
10.05.2019|11:43|Stane
Težavno uriniranje

Minilo je dva meseca od TUR operacije na prostati. Skrbi me uriniranje, ki je po mojem opažanju vedno slabše, zaradi česar sem zelo zaskrbljen, ker se bojim, da se voda zapre. Večjih težav nimam, nobenih bolečin ali vročine.

Curek je izredno šibek in tanek (cca 1mm včasih razpršen) tako, da uriniranje traja tudi več minut zelo počasi, kar je moteče posebno ponoči ko grem na vodo (do2x).

Skrbi me ali je s tem kaj narobe, ker imam kontrolo pri izbranem urologu šele čez eno leto.

Prosim za nasvet, kako naj si zadevo olajšam, oziroma pozdravim. Naj začnem s ponovnim jemanjem Prostidov? (omnic ocas), s katerimi sem prenehal po operaciji.

Lep pozdrav in hvala lepa za odgovor

 

Odgovarja Ljubo Breskvar, dr. med.:

Spoštovani!

Tanek curek urina po operaciji TURa prostate je najverjetneje posledica zožitve sečnice. Svetujem vam, da se v najkrajšem času zglasite pri svojem operaterju, ki bo preveril ali gre za zožitev v področju končnega dela sečnice ali nekje v srednjem delu. V vsakem primeru boste torej potrebovali klinični pregled in morda tudi endoskopski pregled sečnice in sečnega mehurja.

Zdravljenje z prostidom vam ne bo pomagalo.

Lepo vas pozdravljam!

PREBERITE ŠE