VPRAŠALI STE
31.03.2017|04:25|Branko
Proststa

Pozdravljeni,moje tezave so se zacele po miokardnem inf.leta 2009.Dobro leto je bilo vse v redu potem pa kar naekrat vstajanje ponoci tudu do 3ali veckrat zaradi tiscanja na vodo.Sumil sem zdravila NebiletPrestance ,Aspirin,Atoris .Sedaj se je

pojavila tezava ki je se najhusja nocna mora.Ud se mi je zakrivi v levo kot da ni dovolj prekrvavljen.Prosim da mi cimprej odgovorite kaj se mi dogaja.Tudi k vam pridem po strokovno pomoc.ĹP. Branko

Odgovarja Ljubo Breskvar, dr. med.:

Spoštovani!

Težava z ukrivljenostjo uda je pri moških v največjem primeru posledica Peyronijeve bolezni, kjer gre za avtoimunsko dogajanje v področju penisa z brazgotinjenjem tkiva, ki obdaja brecilno tkivo penisa. Bolezen poteka v dveh stopnjah, trenutno ste v aktivni fazi. V tej fazi lahko urologi predpisujemo zdravila, ki lahko upočasnijo ali ustavijo ukrivljenje penisa. Pri približno 10% pacientov pride do spontane povrnitve stanja, kot je bilo pred začetkom težav.

Glede nočnega uriniranja vam svetujem, da se zglasite pri urologu za pregled in pogovor v zvezi s to težavo. S seboj prinesite svež izvid UZ trebuha z določitvijo zastanka urina po urinranju, izvid analize urina (s sedimentom urina) in dnevnik uriniranja, v katerem si zapisujte približno količino izločenega urina ter uro in sicer v 24 urah.

Lep pozdrav!

PREBERITE ŠE