VPRAŠALI STE
07.06.2017|06:36|Marjan .
Erekcija :

Lp.

Spoštovani ,bil sem operiran na prostati ki so mi jo odstranili ,sedaj imam probleme z erekcijo .Zdravnik mi je pripisal inekcije za rekcijo 20 mil.Vendar ko si dam inekcijo penis ni tako trd kod bi moral biti . Zanima me ali si morda dam inekcijo ne pravilno ,ali je tako ne učinkovita .Koliko časa moram počakati da bo inekcija naj bolj učinkovita .Kaj je pa naj večji problem da imam kar velike bolečine po rekciji .Ali je še kakšna druga pot ki je očinkovita da pridem do rekcije brez bolečin --in kaj mi svetujete .Hvala za vaš odgovor .Lahko se oglasim tudi pri vas .

Odgovarja Ljubo Breskvar, dr. med.:

Spoštovani,

zahvaljujem se vam za vprašanje.

Težave z erekcijami po operativni odstranitvi prostate so zelo pogoste. Če zdravljenje z 20 mikrogramskimi injekcijami alprostadila niso uspešne, potem vam ne preostane drugega kot vstavitev penilne proteze. Druge možnosti za zdravljenje z urološe strani ni.

Lahko sicer še vedno poskusite s kombinacijo injekcije kakor tudi zdravila v obliki tablet, vendar vam ne morem zagotoviti, da bo takšno zdravljenje uspešno.

Lepo vas pozdravljam!

PREBERITE ŠE